المعهد العالى للخدمه الاجتماعيه بقنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!!

امل
محمود الهواري
محمود الحداد
kmal
forbest2020
مؤمن
اسلام حلمى
المعناوى2010
Admin
13 مشترك

معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!! Empty معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!!

مُساهمة من طرف Admin السبت فبراير 21, 2009 1:11 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

تم افتتاح اول مكتب اكترونى للعميد على منتدى معهد العالى للخدمه الاجتماعيه,

طبعا اى شكوى مهما كانت ,, ومهما كانت الشخصيه التى تريد ان تشكوها
هنا نعطى لك الحق فى ذلك...

هنا مكتب العميد مش عاوز سكرتيره غلسه تقولك مش فاضى دلوقتى او مش موجود
او تنتهد ليك على المشرف...

انتهى الزمن دة من دلوقتى, الدنيا تغيرت سوف تاخذحقك , هتقول العاوز تقولوا
مهما كان

شكرا لك ,,,,,

Admin
Admin

مساهماتى فى المنتدى؟ : 18

https://quna.7olm.org

معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!! Empty رجاء خاص

مُساهمة من طرف المعناوى2010 الأحد أكتوبر 18, 2009 6:10 am

رجاء خاص من سيادة العميد

بأرجاع الطلاب المستمعين بقنا المقيدين بأسوان حيث انهم يسكنون بمحافظة قنا ويلقون مشقة فى الذهاب والأياب كل اسبوع او العملى فى أسوان والسكن هناك فى وقت الأمتحانات وكذلك السكن وقت الملاحق حيث اننا لا نستطيع حضور المحاضرات وحلقات البحث جميعها وفوق كل ذلك من ناحيتى الشخصية أنا أعمل فى قنا لكى أصرف على دراستى بالمعهد وكذلك السفر ولذلك البقاء بأسوان يشكل عائق لى فالرجاء من السيد عميد المعهد العالى للخدمة الأاجتماعية بقنا الموافقة على نقلى وبذلك يكون قد خدمنى وخدم أسرتى والنظر الى رسالتى من باب الأاهتما أن شاء الله

المعناوى2010
عضو لسه جديد

مساهماتى فى المنتدى؟ : 2

معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!! Empty رد: معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!!

مُساهمة من طرف اسلام حلمى السبت أكتوبر 31, 2009 4:54 pm

رجاء من السيد العميد والدكتور ابو الحسن اعطاء اهتمام لملفات الخريجين واعطاء شباب الخريجين مستحقاتهم من الاوراق المطلوبة علما بانى من محافظة سوهاج وخريج دفعة 2008 وحتى الان لم احصل على ملفى الخاص بى علما بانى وردت الرسوم الخاصة بالملف وحصلت على شهادة واحدة ولم احصل على باقى الاوراق

انا اتعودت منذ كنت طالب فى الفرقة الاولى بالمعهد على ان الدكتور ابو الحسن حاسم بامور المعهد رجاء اعطاء لى ملفى الخاص بى علما بانى ذهبت للمعهد عدة مرات وتكون الاجابة الملفات لسة ما وصلت بعد ان اسافر 120كيلو دا حرام
كما اوجة تحياتى للدكتور ابو الحسن

اسلام حلمى
عضو لسه جديد

مساهماتى فى المنتدى؟ : 1

معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!! Empty رد: معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!!

مُساهمة من طرف Admin الخميس نوفمبر 26, 2009 1:58 pm

شكرا
نتمنى ذلك وان شاء الله سوف يتم الموافقه على طلبك
وكل سنه وانت طيب

Admin
Admin

مساهماتى فى المنتدى؟ : 18

https://quna.7olm.org

مُساهمة من طرف مؤمن الثلاثاء مارس 16, 2010 9:21 am

الي الاب والاخ الاكبر /سياده الدكتور جابر عوض
لقد كنت في يوما من الايام طالبا ف المعهد ولقد رأيت من الظلم ما لا اذن سمعت ولا عين رأت علي سبيل المثال انني كنت من الملتزمين بالحضور ومواعيد المحاضرات علي الرغم من انني لست مقيم بقنا فقد كنت ابذل قصاري جهدي لاصل في مواعيد المحاضرات ولكن هناك الكثير من بعض زملائي لا يبدو اي اهتمام للحضور بل منهم من كان يذهب الي المعهد ولاكن لا يحضر فيجلس مع البنات وهلما جره............
وكان ايضامنهم من لا اراه الا يوم الامتحانات صدفه
وحينما وقفنا سويا ننتظر النتيجه وجدت الطامه الكبري ان الكل متساوي ال حضر زي ال محضرش
حرام والله حرام فهل هذا عدل علي الرغم من ان تقدير ف الفرقه التالثه والرابعه كان جيد وجدت التقير العام مقبول والادهي من ذللك بعد التخرج وجدت نفسي ككثير من الشباب في الشارع عاطل باشا بعد 15 عام من الجهد والمشقه وسهر الليالي والدروس الخصوصيه وغيره......... طيب كان اي لازمه التعليم مش كنت اتعلمت صنعه احسن من كدا
سلام ياباشا
ارجو ان تكون رسالتي وصلت اليك وتكون قد فهمت ما بها معاك شكوى للعميد او مسئول بالمعهد مكانها هنا!!!! Icon_cool
مؤمن
مؤمن
عضو لسه جديد

مُساهمة من طرف forbest2020 الثلاثاء أبريل 06, 2010 3:40 pm

طيب انا يا جماعه معمر فى المعهد من 2003
طيب اولى 2
ثانيه 2
ثالثه 2
وبعدين امتى نخلص وايه اليبب !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
forbest2020
forbest2020
عضو صاحب مكان

مساهماتى فى المنتدى؟ : 57

مُساهمة من طرف kmal الأربعاء أبريل 28, 2010 10:31 pm

انا بس عاوز اعرف هوا المنتدى دا مين اللى قائم عليه

ولا هوا واحد عملة وسابه

فين ردود الادارة
ولا من كتر الفساد مش قادرين يردوا

kmal
عضو لسه جديد

مُساهمة من طرف محمود الحداد الأربعاء أكتوبر 13, 2010 4:29 pm

يا اصحابى حكاية انى الدكتور عميد المعهد حيقراء الرسائل دى لا طبعا هو فاضى علشان يفتح ويعقد على النت اللى معاة تظلم يبعتة على ادارة المعهد فى اسوان
محمود الحداد
محمود الحداد
عضو لسه جديد

مُساهمة من طرف محمود الهواري الجمعة مارس 11, 2011 1:23 am

يا عمي الدكاترة اللي فوق الستين ما بتعرفش تتعامل مع الكمبيوتر خالص ولا حاسة بينا ولا بتخش على النت و ولا غيره دي ناس بتشتغله يابشر احنا عايزين حد يحس بحال جيلنا ولا انتوا مش معايافي كده احنا عايزين واحد نتفاهم معاه مباشرة مش عن طريق حد تاني هوه العميد مشغول اكتر من رئيس الوزراءاحنا عايزين عميد يعرف كمبيوتر ولغات ومثقف مش من بتوع الحزب الوطني ده كان بيموت في تراب الحزب واذا كان داخله عشان المناصب يبقى وصولي انشر ياعم الحاج

محمود الهواري
عضو لسه جديد

مُساهمة من طرف امل الجمعة مارس 11, 2011 5:35 pm

سقط مبارك وبقى جابر عوض
تتلمذ العديد من الفاسدين في قنا وأسوان على يد الفاسد الأكبر مبارك، ولنستهل سلسلة تلاميذ مبارك في الفساد والغطرسة بجابر عوض عميد معهد الخدمة الاجتماعية بقنا الذي تشرب سياسة قدوته وسيده مبارك، لذا سوف نعرض فيما يلي أوجه التشابه في الفُجر بينهما:
1- مبارك 5 فترات رئاسة، وجابر عوض 12 فترة عمادة.
2- مبارك 30 سنه جاسم فوق المصريين، وجابر عوض 25 سنه فاجر فوق الطلبة والدكاترة والموظفين.
3- مبارك أزاح بنعمان جمعه والجنزورى وعمرو موسى، وجابر عوض أزاح ببدر وسعيد عويضه وعبد الفتاح ترك وعبد السلام.
4- مبارك أراد توريث الحكم لابنه، وجابر عوض يريد توريث العمادة لزوجته.
5- الحكم الأسرى في مصر كان (لمبارك – وسوزان – وجمال – وعلاء)، بينما الحكم الأسرى في المعهد هو (لجابر – وعرفه – وزينب - ومنى – وبهاء).
6- مبارك وضع كل مواطن شريف في المعتقلات، وجابر عوض اضطهد كل دكتور وموظف شريف في المعهد.
7- مبارك أكل أموال شعب مصر، وجابر عوض يأكل أموال الطلبة والدكاترة والموظفين.
8- شعار مبارك لا للجماعات الإسلامية، وجابر عوض يضطهد الملتحين والمنقبات في معهد الخدمة الاجتماعية.
9- أعوان مبارك زكريا عزمي وصفوت الشريف وغيرهم، وأعوان جابر عوض عبد الحميد ومحمد رزيقى واحمد كمال وشاذلى تمام وزوجته ايمان.
10- مبارك كان يوجه الصحافة والإعلام لمصلحته، وجابر عوض يرشى الصحافة والصحفيين.
11- مبارك كان يسنده اوباما وناتنياهو، وجابر عوض يسنده محمد شفيق ومفيد شهاب وعبد الحميد سلامه والمحافظ ووكيل وزارة التضامن.
12- مبارك اسمه على كل ميدان، وجابر عوض اسمه على كل كتاب.
13- مصر كانت العزبة الخاصة لمبارك وعائلته، والمعهد لازال العزبة الخاصة لجابر عوض وعائلته.
14- مبارك أبو الحزب الوطني، وجابر عوض ابن الحزب الوطني.
15- الحاشية المحيطة بمبارك كانت فاسدة، والمحيطين بجابر عوض حاليا أكثرهم جبناء ونسوا حساب الآخرة.
16- مبارك قطع شبكة الانترنت عن مصر، وجابر عوض قطع شبكة الانترنت عن المعهد.
17- مبارك حرق كل الأوراق والمستندات، وجابر عوض حرق كل الأوراق اللي في الحسابات.
18- مبارك نزل البلطجيه يضربوا الثوار، وجابر عوض وقف بلطجيه على الباب يمنعوا دخول الثوار.
19- مبارك شكل مجلس شعب على مزاجه عشان يقولوله "نعم"، وجابر عوض شكل مجلس إدارة جبان على مزاجه عشان ما يقدروش يقولوله "لا".
20- مبارك وجابر عوض عمرهم الافتراضي في العمل انتهى.
21- مبارك اتحجج ببناء مصر عشان ينهبها، وجابر عوض اتحجج ببناء المعهد عشان ينهبه هو كمان.
22- مبارك اجبر الشعب على الضرايب والميه والكهربا والنضافه، وجابر عوض يجبر الطلبة على السكن والكتب والمصاريف.
23- مبارك عمل امن الدولة عشان يحموه، وجابر عوض رشا امن الدولة عشان يحموه هو كمان.
24- مبارك استغل البلد عشان انتخابات الرئاسة، وجابر عوض استغل أتوبيسات وموظفين المعهد عشان انتخابات الشعب والشورى.
25- ثروة مبارك وأسرته تقدر بـ 70 مليار، وثروة جابر عوض وأسرته تزيد عن 180 مليون.

"رحل مبارك وبقى ذيل الفساد"
ولتكن جمعتنا القادمة وكل جمعه هي
"جـمـعـة رحـيـل ذيـول الـفســاد"
شباب قنا الحر

امل
عضو صاحب مكان

مساهماتى فى المنتدى؟ : 24

مُساهمة من طرف عضو التطوير فى المعهد الخميس مارس 17, 2011 4:05 pm

اى الالكلام الجميل قوى دى يا اختى امل احنا عاوزين نقوم مظاهرات ليسقط جابر عوض انا من يوم ما دخلت المعهد وعمرى ما اخذت حاجة ببلاش وكمان يوج الفاظ فقى المعهد خارجة عن شرع ربنا وللأسف من القدوة الحسنة لينا فى المعهد وهو العميد وكمان من يوم ما دخلت المعهد وانا فى رابعة حاليا كل نتائجنا ال بتطلع عبارة عن صح وخطأ انا اول مرة اشوف الكلام دى دى انا لما يسـألونى عملت اى هقولهم اخذت صح دى كلام معقول ياسيادة العميد نزلوها بتقادير عشان بس الواحد يفرح ويبق لدية تشجع للمزاكرة دى انتم سبب احباط الطلاب واكتر ناس ظلمة كمان هما المشرفين لانهم لما طالب يكلمهم كأنهم دكاترة هنشحت منهم

عضو التطوير فى المعهد
عضو لسه جديد

مساهماتى فى المنتدى؟ : 3

مُساهمة من طرف spy الأربعاء مارس 23, 2011 9:44 am

انا جائتنى اخبار بان العميد جابر عوض قرر بيع اتوبيسات المعهد وذلك لان المظاهره طالبت بتخفيض اشتراك الاتوبيس من 90 الى 60 جنيه .................... وحسبى الله ونعم الوكيل

spy
عضو لسه جديد

مساهماتى فى المنتدى؟ : 7

مُساهمة من طرف محمد حجاج الأحد أكتوبر 23, 2011 5:18 pm

انا قدمت سنة اولى و مدفعتش مصروفات ولا اى حاجة وكنت عاوز اسحب الاوراق بتعتى علشان اقدم فى الجيش رفضوا المسئولين

محمد حجاج
عضو لسه جديد

مساهماتى فى المنتدى؟ : 2

مُساهمة من طرف محمود المصراوى الأربعاء فبراير 01, 2012 6:53 pm

دة شى عادى
محمود المصراوى
محمود المصراوى
عضو ذهبى

مساهماتى فى المنتدى؟ : 1061

http://elmasrawy.7olm.org